לוט ספא

אטרקציות ליד ים המלח

ים המלח. די בהזכרת צמד המילים הללו כדי לעורר בנו רגשות נשכחים שיש בחופשה ארוכה, רביצה אין־סופית בין מרבדי מלח וחול מדברי ובילוי בלתי נשכח בנקודה הכי נמוכה בעולם. לא משנה אם אתם מחליטים לצאת לים המלח עם ילדים ובין אם לחופשה רומנטית, הינה כמה אטרקציות ליד ים המלח שישמחו את ליבכם, קטנים כגדולים.
 

אטרקציות ליד ים המלח

 

תחי הרומנטיקה: אטרקציות לזוגות


 

המופע הלילי במצדה

אי אפשר לדבר על אטרקציות בים המלח לזוגות מבלי להזכיר את המופע הלילי במצדה המוקרן על הצלע המערבית של הר מצדה. המופע, העונה לשם "מצדה משקיעה לזריחה", הוא מופע מרגש לכל החושים והוא מהמרשימים שנראו בארץ. המופע משלב בין שחקנים וניצבים המגוללים את סיפורם של גיבוריה ההיסטוריים של מצדה בשילוב פירוטכניקה מרשימה, אפקטים ייחודיים של תאורה וגם פסקול מרגש במיוחד, שנכתב על־ידי שלמה גרוניך ומבוצע על ידי אומנים ישראלים מהשורה הראשונה, דוגמת לירז צ'רכי והראל סקעת בליווי תזמורת.

צניחה חופשית

לצנוח מלב השמיים אל הנקודה הכי נמוכה בעולם – היש בילוי זוגי מטורף מזה? צניחה חופשית באזור מצדה וים המלח תיקח אתכם, בשיא האקסטרים אל נופיו המדהימים של האזור המדברי. למשך כמה דקות משכרות, תרגישו ממש כמו ציפורים במסען אל האין־סוף, כשמאחוריכם ירדן הצבעונית, מצידכם ים המלח מנצנץ ומשמאלכם מדבר יהודה רחב הידיים. להעצמת החוויה תוכלו לבחור בפעילות צניחה חופשית זוגית. תתכוננו לצווח מהתרגשות יחד, מאדרנלין מענג ומהנופים הקסומים של האזור הכי יפה בעולם – ים המלח.

טיולי טרקטורונים

אם חשקה נפשכם בבילוי קצת פחות אקסטרימי אך לא פחות מהנה – טיול טרקטורונים המלווה על ידי מדריך מנוסה הוא אפשרות נהדרת עבורכם. החברות השונות הפועלות באזור ים המלח מציעות מסע מדברי בטרקטורונים או רייזרים מאובזרים ובטוחים לנסיעה, שייקחו אתכם לטיול רומנטי בנהיגה עצמאית אל הנופים הכי יפים בארץ – תצפית על מדינת ירדן המנצנצת במרחק, נסיעה בנחל סדום ונחל פרצים או פשוט מסלול לבחירתכם, בהתאם לרמת האקסטרים שתרצו – טיול רגוע יותר בין נופי המדבר או טיול מלא אדרנלין וקצב.


אטרקציות לכל המשפחה


מוזיאון הזכוכית


אם אתם תרים אחר אטרקציות ליד ים המלח, מומלץ לעצור בעיר ערד ובמוזיאון הזכוכית הייחודי הפועל בה – הנאה מובטחת, ולא רק לילדים שבחבורה. את המוזיאון הקים האומן גדעון פרידמן, האחראי גם על כל מיצגי הזכוכית המרהיבים והמיוחדים בגלריה. ניתן לערוך במוזיאון גם סדנאות יצירת זכוכית לכל המשפחה (בתיאום מראש) ואם יתמזל מזלכם גם לפגוש את האומן לשיחה על אומנות, אהבה לזכוכית ומה שביניהם.


חוף נווה מדבר


אטרקציות בים המלח עם ילדים בים המלח שאינם כוללים חוף ים? זה הרי מצרך חובה! חוף נווה מדבר הוא המיקום הנוח, הנעים והמתאים ביותר למשפחות המבקשות ליהנות מרצועת החוף היפהפיה. במתחם החוף תמצאו בריכת שחייה לפעוטות ולילדים עם מים מתוקים, בריכת בוץ מינרלי לשימוש חופשי לצד מתקני חוף מסודרים דוגמת שירותים, מקלחות ואף מסעדה כשרה. אם תרצו, תוכלו ללון במתחמי הקמפינג הפועלים בחוף.

 

גן לאומי קומראן


ביקור בגן הלאומי קומראן מפגיש את הילדים והבוגרים עם אחד הפלאים ההיסטוריים הייחודיים שיש לאזור ים המלח להציע: סגנון חיים מרתק שעבר מן העולם והמקום שבו נחשפו המגילות הגנוזות. את הביקור בגן הלאומי מתחילים בהקרנת סרטון קצר על תולדות קומראן ובסיור במוזיאון קטן וממשיכים בסיור במבנים הייחודיים שהשתמרו במתחם דוגמת חדר אוכל מרכזי, חדרי אסיפות, ריכוז מקוואות גדול המעיד על טקסי ההיטהרות הארוכים של תושבי המקום ובסוף גם הפעלה חווייתית לילדים.

הזמינו חופשה במלון ספא ים המלח ותהנו מכל האטרקציות שמסביב.