מה אפשר לאכול באזור ים המלח?

אזור ים המלח והמלונות ידוע בדברים רבים, החל במזג האוויר הייחודי שלו, דרך האיכויות הבריאותיות של מי ים המלח והאדמה סביבו, במגוון מסלולי הטיול המשגעים בסביבה וכלה בתחושת השלווה השורה במקום. תחום הקולינריה אינו ברשימת המקומות המומלצים באזור, וחבל.
בשנים האחרונות התפתח והשתנה האזור באופן אשר מאפשר חוויה מושלמת של מסלולי טיולים, מקומות לינה, יתרונות בריאותיים לרוב וכן מגוון מסעדות טובות ואיכותיות, שכדאי לבקר בהן וליהנות מבישול מצוין ומנות נפלאות.

 

ים המלח

מסעדות בשריות לרעב גדול


אוכל בים המלח הוא הכרחי לאחר טיול רגלי באחד ממסלולי הטיול המהפנטים בסביבה, או ארוחת צוהריים גדולה לאחר בילוי רגוע וממושך על שפת ים המלח ורצוי שיהיה במנות גדולות, בשריות ומשביעות. תוכלו לקפוץ לאחת ממסעדות הבשר המצוינות שנפתחו בסביבה ולהתמלא ממנות גדולות וטעימות.
בכניסה למתחם המלונות ניתן למצוא את סופר עין בוקק ובצמוד אליו המסעדה. המקום פתוח כבר משעות הבוקר, ומציע ארוחות בוקר מצוינות עד השעה 15:00 בצוהריים. מבנה המסעדה ממוזג כמובן והוא מכיל כ-50 איש. בנוסף ישנה מרפסת מקורה שניתן לשבת בה בייחוד בימים שבהם מזג האוויר נעים ונוח יותר. תפריט המסעדה מציע מנות ישראליות קלסיות כגון: חומוס פול, עראייס, סלט טאבולה וכן מבחר גדול של מנות בשריות.
מסעדה בשרית מצוינת נוספת היא ראנץ' האוס, הנמצאת צמוד למלון ישרוטל נבו. מסעדה זו מציעה אוכל ים המלח בשרי ואיכותי עם נתחי בשר פריים המיובאים מנברסקה ותפריט יוקרתי במיוחד.

מסעדת דגים דווקא בים המלח


אוכל באזור ים המלח לרוב אינו מעלה על הדעת מנות דגים, שכן לא ניתן לדוג דגים בים המלח כמובן. אך מסעדת מול הים מערערת על חשיבה זו ומציעה מגוון מנות דגים נהדרות כמו גם מנות בשריות, ארוחות ילדים ומנות קינוח מצוינות.
המסעדה ממוקמת כ-30 מטרים מהים ומציעה אווירה פסטורלית ונעימה יחד עם מנות טעימות במחירים משתלמים. להשלמת האווירה והארוחה תוכלו להזמין גם נרגילה להטענת מצברים.
פרט חשוב נוסף – המסעדה פתוחה 24 שעות.

אירוח בדואי בטאג' מאהל


אוכל בים המלח יכול להיות גם חוויה אותנטית ייחודית. מסעדת טאג' מאהל בסגנון בדואי מציעה לכם ארוחה שהיא חוויה. המקום מעוצב בצורה אותנטית צבעונית וססגונית, כך שבעת הכניסה תוכלו להיכנס לאווירה ולהרגיש כאילו נכנסתם לעולם אחר.
אוהל ענקי הממוקם במלון לאונרדו ובו ניתנת לכם האפשרות לרבוץ על כריות גדולות או לשבת סביב שולחנות, לאכול אוכל בדואי פשוט אך טעים ובסופי שבוע אף ליהנות מחגיגה גדולה עם מוזיקה, מופעים וריקודים.

פונדק הלידו הוותיק בדרך לים המלח


בדרככם לים המלח, או בדרככם חזרה תוכלו לעצור להתרעננות בפונדק הלידו הוותיק. הפונדק מציע אוכל ים המלח 24 שעות ביממה. מנות פשוטות כגון מעורב ירושלמי, מנת חומוס עם בשר ומגוון ארוחות בוקר עשירות ומשביעות. צמוד לפונדק נמצא סופרמרקט הלידו לנוחותכם במקרה ותרצו בקבוקי מים לדרך או חטיף קטן לילדים לשעות הקשות.

מסעדת סאטו ביסטרו יפני יוקרתי


אם תרצו להתפנק דווקא עם ארוחת גורמה בסגנון אסייתי, מסעדת סאטו היפנית היא המקום עבורכם. מסעדה כשרה המציעה לאורחיה אוכל אסייתי מצוין לצד מנות אירופאיות כמו גם מנות סושי שונות. המסעדה ממוקמת בתוך מלון קראון פלאז'ה והיא כשרה כך שאינה פתוחה בסופי שבוע.
ניתן לראות כי אוכל בים המלח הוא עשיר, מגוון, איכותי ומרשים לא פחות מכל אזור אחר בארץ. סוף שבוע רומנטי באחד ממלונות ים המלח או טיול משפחתי בשבת בבוקר עם הילדים, יכולים להתחיל או להסתיים באחת ממסעדות האזור הנהדרות.