מלון ספא יוקרתי בים המלח

כל ביקור בים המלח הוא חוויה מרגיעה, משחררת ומרוממת רוח. הסביבה המדברית פירושה אויר נקי ויבש, שמים בהירים, שקט ונוף מרהיב. מכיוון שמדובר במקום הנמוך בעולם יש סינון טבעי של קרינת שמש אולטרה סגולה מזיקה, לכן חשיפה מבוקרת לשמש באזור ים המלח היא לא רק בריאה אלא גם בעלת תכונות מרפא שיכולות לסייע להתמודד עם מגוון בעיות עור.
הקרקע הסמוכה לים מכילה בוץ עשיר במינרלים, בוץ איתו ניתן לחולל פלאים לא רק קוסמטית אלא גם פיזיולוגית, הקלה על כאבי פרקים למשל.
 
מלון ספא יוקרתי בים המלח


מי ים המלח הם בעלי רמת מליחות גבוהה ולכן ניתן לצוף עליהם ללא מאמץ, בריכות גופרית, טיפולי פילינג, כל אלא ועוד הם פינוקים בריאים שתכונותיו הייחודיות של ים המלח מעניקות להם ערך מוסף.
אין פלא שבסמוך לים המלח קמו מלונות ספא המציעים חופשות באזור קסום משולבות עם מגוון טיפולים כגון חבישות בוץ, מני עיסויים, רחצה בבריכות גופרית, סאונה, ג'קוזי ועוד.


מלון לוט הוא מלון ספא בים המלח שנחשב איכותי במיוחד. אגף חדש נחנך לאחרונה וכך ממשיך מלון לוט מסורת ארוכה של הצבת סטנדרטים גבוהים בכל תחום. חדרים נאים ומאובזרים, גישה ישירה לחוף ים פרטי מן היפים בים המלח, קולינריה משובחת, אירוח מושלם וכמובן ספא מפואר המציע שלל טיפולים לשחרור מתחים, טיפוח, חידוש מראה העור ובאופן כללי לרומם את הרוח ולחזק את הגוף.


מגוון רחב של טיפולים בספא היוקרתי של מלון לוט


הספא המפואר של מלון לוט נקרא "לוטוספא". ניתן להגיע ליום ספא בים המלח או להזמין טיפולי ספא לאורך כמה ימים של חופשה במלון. הטיפולים כולם הם לא רק מפנקים אלא גם תורמים לבריאות הגוף והנפש.
בספא של מלון לוט עומדת לרשות האורחים בריכת מי ים המלח מקורה ומחוממת, שתי בריכות גופרית, סאונה וג'קוזי. בצמוד לספא יש חדר כושר חדיש, מצוייד היטב ומאוייש במדריך כושר מוסמך.
בין שלל הטיפולים המוצעים במסגרת חבילות ספא בים המלח במלון לוט ניתן למצוא מגוון סוגי עיסויים כגון עיסוי קלאסי, ארומטי, לימפטי, אירוודה (עיסוי הודי), שיאצו, לומי-לומי, עיסוי צדפות, עיסוי אבנים חמות ועוד.


חבילות ספא בים המלח



בכל מלון ספא ים המלח אורחי המלון מוזמנים לעשות שימוש חופשי במתקני הספא כמו גם לתאם לעצמם טיפולים מן המגוון המוצע במקום. לוטוספא, הספא המפואר של מלון לוט, נחשב לאחד היוקרתיים, המאובזרים והמפנקים ביותר. ניתן ליהנות מטיפולי ספא בים המלח גם במסגרת חבילות המנוצלות במהלך יום בודד.
חבילות ספא בים המלח כוללות בדרך כלל כניסה חופשית למתקני הספא וטיפול אחד או יותר לפי בחירה. יום ספא בים המלח הוא דרך מצויינת ליהנות מבילוי מפנק ומרענן, לבד, בזוג או בקבוצה.


התנאים הייחודיים בים המלח מהווים הזדמנות להעניק טיפולים רפואיים שלא ניתן לקבל במקום אחר. במלון לוט פועלת מרפאת DMZ המתמחה מאז 1988 ברפואה אקלימית, טיפולים במהלכם מנוצלים תנאי האקלים והסביבה באזור ים המלח. אל המרפאה מגיעים מכל רחבי העולם אורחים הסובלים ממגוון בעיות עור, בעיות ראומטולוגיות ואורטופדיות. סגולות המרפא של ים המלח מאפשרות שיפור דרמטי במצב בתוך זמן קצר.

חופשה במלון ספא בים המלח היא שילוב של נופש באזור מיוחד וקסום, בין ים ומדבר, עם טיפולי ספא בים המלח, טיפולים המוכרים בכל רחבי העולם בזכות היתרונות הרבים הגלומים בהם, לגוף ולנפש.
לוטוספא, הספא של מלון לוט, הוא מן היוקרתיים באזור. אורחי המלון, כמו גם מי שמגיעים לבלות יום ספא בים המלח, נהנים משימוש חופשי במתקני הספא וממגוון טיפולים מפנקים ומועילים.