שייט בים המלח – אטרקציה מרתקת במקום הנמוך בעולם

ים המלח מוכר כאחד מפלאי תבל בעל סגולות מרפא שונות, אך הוא לא המקום הראשון שחושבים עליו כשרוצים לצאת לשייט, ובוודאי לא שייט רומנטי לאור שקיעה או זריחה. ים המלח הוא אחד מאטרקציות התיירותיות הגדולות שיש לנו, ורובנו עדיין לא מכירים את כל נפלאותיו.

 

שייט בים המלח


 

אטרקצית שייט ייחודית ומפתיעה

 

סיורי שייט בים המלח זו חוויה עוצרת נשימה ומדהימה ביופייה. וו הדרך הטובה ביותר לראות את ים המלח כפי שלא ראיתם אותו מעולם.זו נחשבת לאטרקציה ייחודית ושונה שמצריכה לתאם מראש את הסיורים בחופיו הצפוניים של ים המלח. ניתן לבחור בשייט קצר יותר שאורך שעה וחצי או לצאת למסלול המלא שאורך כשלוש שעות ומגיע גם לנקודות המרוחקות ביותר.

 

במהלך השייט תוכלו לראות:

 

פניני מלח – כדורי מלח קטנים ומושלמים.

 

יהלומי מלח – גבישים ומרבדי מלח גדולים יותר בצורת קובייה ממש.

 

ארובת מלח - ארובה יפהפייה המוקפת ספירלות חרסית ומלח ובתוכה נטיפי מלח עדינים ומהפנטים.

 

בולענים  - תוכלו לראות מקרוב בולענים שנפערו בים והם מלאים במים מתוקים המגיעים ממעיינות ונביעות סודיות וקסומות, תוכלו לטבול בהם ולהתמרח בבוץ עשיר במינרלים ובעל סגולות מרפא ידועות, היישר מהאדמה. 
 

תמונות מהפנטות ולא מפולטרות

בעולם שבו המצלמה נמצאת תמיד בהישג יד והתחרות על התמונה הטובה ביותר מתרחשת נהיפכת לשגרתית, תמונות מעומקו של ים המלח תהיינה בלתי שגרתיות שלא יצריכו שימוש בפילטרים הקיימים באפליקציות לשיתוף תמונות. ככל שמעמיקים פנימה, מגיעים לפינות חבויות ולאזורים בלתי נגישים, ויופיו של ים המלח מתגלה במלואו. ללא מאמץ וללא הכוונה, תוכלו לצלם וללכוד את היופי הזה בתמונות, שבקלות תוכלנה להיות גלוית פרסומת לפלא עולם זה.

 

שייט בים המלח בזריחה


גבישי מלח

 

חשוב לדעת

 

 ✓  הסיורים יוצאים כמה פעמים ביום, בהתאם להזמנה המבוקשת, שייט לאור זריחה או שקיעה משרה אווירה רומנטית ותחושת רוגע פסטורלית.

חשוב להצטייד במים ובפירות ולהגיע לבושים מראש בבגדי־ים, שכן לא תתאפשר החלפת בגדים במקום (אין תאי הלבשה או שירותים בחוף).

המלצה לסוף שבוע נעים באזור ים המלח יכולה להתחיל בארוחת צוהריים באחת המסעדות באזור, לאחריה שייט לאור שקיעה ולינה באחד מהמלונות הרבים והטובים הנמצאים לחופי ים המלח. למחרת טיול רגלי, נינוח או אתגרי, במגוון המסלולים הרבים באזור וחזרה הביתה. 

 

לתיאום ופרטים נוספים חייגו 054-3036000

לחצו כאן לצפייה במגוון חדרים בים המלח >>