מלון בים המלח עם חוף פרטי

יש מגוון סיבות לבחור לבלות חופשה במלון בים המלח. יש מי שמתארחים במלונות בים המלח כדי ליהנות מן היתרונות הבריאותיים של אזור ייחודי זה. אחרים מגיעים במטרה לבלות חופשה נעימה במקום הנמוך בעולם, בין ים ומדבר. כל מי שמבלה חופשה במלון ספא בים המלח יכול להתפנק בטיפולי ספא, לטבול בים, להתמרח בבוץ עשיר במינרלים, להירגע ולצבור כוחות. אורחים רבים במלונות ים המלח מגיעים לאזור מכמה סיבות גם יחד, לבלות חופשה שהיא הזדמנות לשלב שהייה במקום קסום עם יתרונות בריאותיים משמעותיים לצידה.
יש כמה עשרות מלונות באזור ים המלח, רבים מהם ממקומים באזור המלונות עין בוקק. היצע של מלונות בים המלח עם חוף פרטי הוא מצומצם הרבה יותר.

מלון לוט נמנה על מלונות הספא האיכותיים ביותר בים המלח והוא גם אחד המלונות בים המלח עם חוף פרטי. לאחרונה נחנך במלון אגף חדש. יש יתרונות רבים בבחירת מלון בים המלח עם חוף צמוד כמו זה של מלון לוט. לפניכם סקירה שתסייע לכם להבין למה כדאי להתעקש על מלון עם חוף פרטי.



מלון בים המלח עם חוף פרטי

 

גישה ישירה לחוף מאובזר


החופים של ים המלח הם בעלי אופי ייחודי ואינם דומים לחופים בשום מקום אחר בעולם. מי הים בעלי רמת המליחות הגבוהה מאפשרים לרוחצים בהם לצוף בקלות, ניתן פשוט לשכב על הגב ולהתמסר למים והשמש כמעט בלי לזוז. על קו המים ניתן להוציא מן הקרקע בוץ עשיר במינרלים שבריא מאוד למרוח על הגוף. קרינת השמש עשויה להיות חזקה אך מכיוון שמדובר באזור הנמוך בעולם האטמוספירה עצמה חוסמת חלק נכבד מן הקרניים האולטרה סגולות המזיקות. כשהשמש קופחת, ובעונה החמה במיוחד, הטמפרטורות בחוץ מטפסות ולכן כל מלון עם חוף צמוד בים המלח דואג שיהיו די אזורים מוצלים, כיסאות, כיסאות נוח ומיטות שיזוף.

חוף מאובזר היטב הוא הכרחי אם רוצים באמת ליהנות מכל מה שיש לים המלח ולחוף הנושק לו להציע. לא רק זאת, שהייה בחוף שאינו מאובזר עשויה להפוך לסבל של ממש, כך למשל אם קשה לגשת למים, אין די צל, אין מקלחת של מים מתוקים, אין איפה לשבת, להשאיר תיק ומגבת וכד'.

בחירת מלון בים המלח עם חוף צמוד תבטיח שתהיה להם גישה פשוטה, הישר מן המלון, אל חוף מושקע. רוב המלונות להם חוף פרטי מקפידים לספק לאורחים את כל הנחוץ כדי ליהנות מן השהייה בו. החוף הפרטי של מלון לוט נחשב לאחד היפים והמאובזרים ביותר שבחופי ים המלח.

ליהנות משקט ואווירה קסומה

יתרון חשוב של מלון עם חוף צמוד בים המלח הוא שבכל שעה שתרצו תוכלו לצאת ולבלות זמן בחוף נעים ושליו. חופים ציבוריים רבים בים המלח הופכים צפופים ורועשים בשעות העומס. בחירה להתארח במלון בים המלח עם חוף צמוד, דוגמת מלון לוט, מבטיחה שבכל עת ניתן לגשת אל החוף ולמצוא אותו נקי ופנוי. מכיוון שחוף פרטי של מלון עומד לרשות האורחים בלבד, אין שעות עומס ולא יתכן מצב של קהל רב, לכלוך שמצטבר, מוסיקה רועשת וכד'.

מלון לוט הוא אחד המלונות בים המלח אשר להם חוף פרטי צמוד העומד לרשות אורחי המלון בלבד. החוף הפרטי של מלון לוט נמצא במרחק הליכה קצר מאוד מן המלון.
חוף פרטי מספק חוויה שאורחים במלונות ללא חוף כזה אינם נהנים ממנה. בנוסף לספא המפנק, בריכת השחיה המחוממת, בריכת גופרית, בריכת מי ים המלח, הקולינריה המשובחת, אזורי ההרגעות לצד חדרים בים המלח, אורחי מלונות עם חוף פרטי בים המלח יכולים לבלות בכל עת שירצו בחוף נעים ומאובזר שהגישה אליו מוגבלת לאורחי המלון בלבד.