שינוי/ביטול הזמנה

 1. מדיניות ביטול ההזמנות

1.1 . ביטול הזמנות שבוצעו במסגרת האתר ייעשה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן"), ולתקנות שהותקנו מכוחו. הביטול יתאפשר לאחר שהמזמין ביצע הזמנה דרך מערכת ההזמנות של האתר וקיבל אישור ממלון לוט על תנאי העסקה.

1.2  עדכון בדבר ביטול ההזמנה ייעשה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, באחת מהדרכים הבאות:

– בעל פה, בטלפון: 08-6689200, או בהודעה בעל פה במקום העסק.

– בדואר אלקטרוני לכתובת: [email protected]

– בפקס למספר: 08-6584662

– דרך פנייה באתר האינטרנט של המלון.

2. דמי ביטול בחודשים: דצמבר, ינואר, פברואר, יולי, אוגוסט

2.1 . במקרה של ביטול שנעשה בתוך 14 ימים ממועד ביצוע ההזמנה או ממועד קבלת מסמך פרטי העסקה (לפי המאוחר), ומועד הביטול אינו חל בתוך 7 ימים שאינם ימי מנוחה לפני מועד האירוח, יחויב המזמין בדמי ביטול בסך של 100 ₪ או 5% משווי ההזמנה, לפי הנמוך מביניהם.

2.2 . אם הביטול נעשה לאחר 14 ימים ממועד ביצוע ההזמנה או ממועד קבלת מסמך פרטי העסקה (לפי המאוחר), ומועד הביטול אינו חל בתוך 7 ימים שאינם ימי מנוחה לפני מועד האירוח, יחויב המזמין בדמי ביטול בסך של 100 ₪.

2.3 . במקרה שבו הביטול נעשה בתוך 7 ימים שאינם ימי מנוחה לפני מועד האירוח, יחויב המזמין בדמי ביטול בסך של 25% משווי ההזמנה, ללא קשר לזמן שעבר ממועד ביצוע ההזמנה.

2.4 . במקרה של אי הגעה למלון ללא הודעת ביטול, יחויב המזמין בדמי ביטול בסך של 50% משווי ההזמנה.

 

3. דמי ביטול בתקופות חגי ישראל, מרץ, אפריל, מאי, יוני, ספטמבר, אוקטובר ונובמב

3.1 . במקרה של ביטול שנעשה בתוך 14 ימים ממועד ביצוע ההזמנה או ממועד קבלת מסמך פרטי העסקה (לפי המאוחר), ובתנאי שמועד הביטול אינו חל בתוך 7 ימים שאינם ימי מנוחה לפני מועד האירוח, יחויב המזמין בדמי ביטול בסך 100 ₪ או 5% משווי ההזמנה, לפי הנמוך מביניהם.

3.2 .במקרה של ביטול שנעשה לאחר 14 ימים ממועד ביצוע ההזמנה או ממועד קבלת מסמך פרטי ההזמנה (לפי המאוחר), ובתנאי שמועד הביטול אינו חל בתוך 21 ימים שאינם ימי מנוחה לפני מועד האירוח, יחויב המזמין בדמי ביטול בסך 100 ₪.

בכל הנוגע להזמנה כאמור בסעיף 4.1 לעיל, במקרה של ביטול שנעשה לאחר 14 ימים מיום ביצוע ההזמנה או מיום קבלת מסמך פרטי ההזמנה (לפי המאוחר) ומועד ביטול חל בין 20 ועד 8 ימים כולל, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד האירוח, יחויב המזמין בדמי ביטול בסך של 25% (עשרים וחמישה אחוזים) משווי ההזמנה.

3.3 בכל הנוגע להזמנה כאמור בסעיף 4.1 לעיל, במקרה שמועד הביטול חל בתוך 7 ימים שאינם ימי מנוחה קודם למועד האירוח, יחויב המזמין בדמי ביטול בסך של 50% (חמישים אחוזים) משווי ההזמנה (ללא קשר לפרק הזמן שחלף ממועד ביצוע ההזמנה).

3.4. מובהר בזאת, כי חיוב המזמין יתבצע על ידי המלון (או מטעמו) באמצעות כרטיס האשראי שפרטיו נמסרו לחברה על ידי המזמין, והמזמין נותן בזאת את הסכמתו הבלתי חוזרת לביצוע חיוב כאמור לעיל, בכפוף להוראות תקנון זה.

 

4. ביטול הזמנה ללא דמי ביטול:

מובהר כי ניתן לבטל הזמנה לאירוח במלון, ללא תשלום דמי ביטול, עקב אי התאמה בין האירוח שהוזמן לפרטי ההזמנה שנמסרו למזמין לאחר הזמנתו, ו/או עקב אי מתן האירוח במועד שהוזמן, ו/או בגין פגם ו/או הפרת הסכם, והכל כמפורט בסעיף 14 ה(א) לחוק הגנת הצרכן.

כמו כן יובהר כי בנוסף למקרים המפורטים לעיל בסעיף זה, בהם ניתן על פי הדין לבטל הזמנה ללא תשלום דמי ביטול, רשאי מלון לוט בהתאם לשיקול דעתו הבלעדית לפטור את המזמין מתשלום דמי ביטול ההזמנה או לאשר תנאי ביטול גמישים יותר בהתאם לתקופה.

 

5. שינויים בהזמנה:

כל שינוי בהזמנה שבוצעה דרך האתר, יש לבצע דרך מחלקת ההזמנות של המלון בימים ראשון עד חמישי בין השעות 08:00 עד 17:00, ובימי שישי וערבי חג בין השעות 08:00 עד 14:00.

טלפון: 972-8-6689200, דוא"ל: [email protected]. המלון אינו מחויב לאשר או לאמת שינויים כלשהם.

החברה לא תישא באחריות לכל נזק שנגרם כתוצאה מכשל/עיכוב/או וירוסים הנובעים משימוש ו/או ניסיון להשתמש באתר, לרבות שימוש לצורך הזמנת שירותים ו/או השגת מידע, והמשתמש לא יעלה כל טענות ו/או דרישות נגד החברה ומפעיל האתר ו/או כל נציגיהם בקשר לכך.

 

6. תנאים והגבלות

1. מלון לוט זכאי לבטל או לשנות את תנאי קבלת ההזמנות וכן את כל המחירים המתפרסמים באתר בכל עת.

2. מבלי לגרוע מן האמור לעיל המלון יהיה זכאי שלא לאשר ו/או לבטל באופן חד צדדי כל עסקה שנקלטה במערכת, גם אם נתקבלה בקשר אליה הודעת אישור אצל המזמין באופן אוטומטי, בהתקיים אחד או יותר מהתנאים הבאים:

א. במקרה בו תמצא טעות במחיר העסקה, לא יחייב הדבר את המלון, שיהיה רשאי לזכות את המזמין בסכום העסקה ו/או ליצור עמו קשר לשם ביצוע הזמנה תקינה.

ב. במקרה בו נפלה טעות בפרט בפרסום העסקה, בהגדרתה ובשל כל טעות אנוש אחרת.

ג. במקרה בו נפלה טעות בהזמנה מכל סיבה שהיא ולפי שיקול דעתו הבלעדי של המלון.

* על כל ביטול כאמור בסעיף קטן זה, לא יחולו דמי ביטול כקבוע בתקנון זה.

3. המחירים באתר הינם בשקלים, כוללים מע"מ ומיועדים לישראלים בלבד.

4. הזמנת חופשה לתושבי חוץ, בעלי אזרחות זרה, במחיר דולרי, תהא אפשרית על ידי שינוי השפה באתר לאנגלית.

5. המחירים במטבע הדולרי מיועדים לתיירים וחלה חובת הצגת כרטיס B4 בעת ההגעה למלון. ללא כרטיס B4 תחול חובת תשלום מע"מ.

 

 

טופס ביטול הזמנה