לוטוספא

יום כיף במלון בים המלח

יש מה לעשות!

אם גם אתם חשים ששגרת החיים מעמיסה עליכם - זה הזמן לקחת פסק זמן מבורך מן השגרה ולברוח אל מקום שכולו מתוכנן בקפידה על מנת לאפשר לכם רגיעה ונינוחות. אנחנו מדברים על יום כיף במלון בים המלח, יום פינוק בספא לוט המשלב טיפולים המרגיעים את הגוף והנפש, מתקני ספא מודרניים ומפנקים במיוחד, וארוחת צהריים עשירה בחדר האוכל של המלון. קיימת אפשרות נוספת לשלב יומיים של פינוק בים המלח עם חדר ללינת לילה. באפשרות זו תוכלו להנות מיום כיף במלון ולשלב שינה טובה עם פינוקים מרגיעים. לזוגות שבנינו זו ההזדמנות שלכם להנות מיום כיף זוגי אמיתי ולצבור חוויה משותפת, מרגיעה, המחזקת את מערכת היחסים.
 
יום כיף במלון בים המלח

יום פינוק בים המלח כולל חדר ופינוקים רבים נוספים

 

מלון ספא לוט מציע שפע של חבילות שיאפשרו לכם יום כיף ים המלח. יום פינוק בים המלח אפשרי עם חדר ללינה של לילה וכך תאפשרו לעצמכם יומיים של פינוק בים המלח.
בספא של המלון תיהנו ממגוון טיפולים לגוף ולנפש. עיסויים שונים, רפלקסולוגיה, אבנים חמות, ועוד. המטפלים והמטפלות שלנו הינם מוסמכים, מקצועיים וברמה גבוהה.
לצד הטיפולים, תוכלו ליהנות ממתקני הספא והמלון הכוללים בריכת מים מתוקים (מחוממת בחורף), בריכת מי ים המלח מחוממת, סאונה יבשה, ג'קוזי וחדר כושר מאובזר.
 
כל אלה, מתרחשים לחופו של ים המלח, אחד האזורים המרהיבים בארץ, שהיה מועמד בתחרות שבעת פלאי תבל לפני מספר שנים. מלון ספא לוט שוכן ממש לחופו של ים המלח ומציע רצועת חוף צמודה ומפנקת בה תוכלו לנוח על החוף או לצוף בים המלח המרגיע ולהנות מיום כיף במלון לוט המפנק. ים המלח נחשב מאזורי הריפוי והמרגוע עבור תיירים מהארץ ומכל העולם. כל זאת בזכות הסגולות המרפאות אשר במינרלים שבים ובבוץ הייחודי למקום. כמו כן, גם בשל האווירה השקטה והמיוחדת של המקום.
 

יום כיף במלון בים המלח - מחירים

 

מלון ספא לוט ים המלח מציע מגוון חבילות לימי כיף בים המלח, הכוללות שימוש חופשי במתקני הספא. חלקן כוללות עיסויים וטיפולים שונים. ניתן גם לשלב ארוחת צהריים או בוקר בחדר האוכל של המלון ועוד, החל מ- 240 ₪ לאדם.
 

בואו להתרגע, והשאירו את השגרה בחוץ

 
מלון ספא לוט ים המלח מציע לכם חבילות אטרקטיביות אשר יעניקו לכם רוגע ושלווה ויוציאו אתכם משגרת החיים הלחוצה.
זה הזמן להתחברות מחדש אל הגוף והנפש. אנו נשמח לארח אתכם ואתם מוזמנים להתקשר אלינו.
פרטים נוספים