לוט ספא

אטרקציות לילדים באזור ים המלח

אחד האתרים המבוקשים לתיירים, ולא פחות מכך למקומיים בישראל, הוא ים המלח. זאת בשל תכונותיו הייחודיות והיותו המקום הנמוך ביותר בעולם. הנוף הקסום, המים המאפשרים ציפה רגועה וריכוז המלח הגבוה, הופכים אותו גם לאתר בעל סגולות מרפא בכל עונות השנה. אזור ים המלח כולל נופים בראשיתיים, מראה מדברי לצד ים תכול, טבע מיוחד, היסטוריה מפוארת, אטרקציות לקבוצות, לזוגות ולמשפחות ושלל אתרים לבקר בהם בסביבה.


אטרקציות לילדים באזור ים המלח

מסלולי טיול מאתגרים

מי שמחפש אטרקציות באזור ים המלח לילדים ימצא שלל אפשרויות לטיולים ועניין לכל הגילים. אחת המבוקשות שבהן היא טיולי ג'יפים בנופי המדבר. הטיולים מתאימים לכולם ומתקיימים בכל שעות היום, ואפילו אם תרצו ניתן להזמין טיולים בשעות החשכה. האפשרות לחוות את הטבע בשטח מקרוב, ולא רק דרך הכביש, היא אטרקציה מעניינת וחווייתית, שממנה חוזרים מלאי אדרנלין וגם קצת אבק וחול – פעילות מהנה לכל המשפחה שלא כדאי לוותר עליה.

חתירה במקום הנמוך בעולם

לאוהבי השקט, הספורט והטבע הייחודי, שיט בקיאקים הוא חוויה שונה ומיוחדת שמתאימה גם לילדים גדולים. באמצעות חתירה בקיאקים ניתן להגיע למקומות קסומים, שאותם לא ניתן לראות מהחוף, צבעים מיוחדים של המים, גושי מלח בגדלים שונים, באופק הרי מואב האדומים ומולכם זוהר של מים רגועים ושלווים.
החתירה בקיאק מלווה במדריך וכוללת הנחיות והוראות בטיחות לפני היציאה. הפעילות שמשלבת חתירה עם נוף קסום שאין באף מקום אחר בעולם, היא אטרקציה שלא כדאי לפספס כשאתם מגיעים לאזור.

צמחייה ייחודית בגן הבוטני

אם הגעתם לאזור ים המלח עם הילדים, אחד המקומות הקסומים והמעניינים הוא הגן הבוטני בקיבוץ עין גדי. דווקא באמצע המדבר, על צלע ההר, מצוי גן עשיר בצמחייה ייחודית הכולל כאלף מינים שונים של צמחים, המתאימים לתנאי האקלים באזור היבש והחם. נווה המדבר הירוק והיפיפה, טופח במשך שנים על ידי חברי הקיבוץ וכולל צמחים ארץ ישראליים וגם עצים וצמחים מיובאים. אל הגן מגיעים מבקרים רבים מכל רחבי העולם. הילדים והמבוגרים יוכלו ליהנות מהדרכה של אנשי הקיבוץ ולשמוע את סיפורי הצמחים הייחודיים והמעניינים השזורים בהיסטוריה של הקמת הקיבוץ אי שם בשנות החמישים.

בריאות במים

כשמגיעים עם כל המשפחה לנפוש באזור ומחפשים מלון לילדים ים המלח, אפשר למצוא כאלו המציעים שלל פעילויות וחוויות ייחודיות לאזור. לאורך המלונות ישנה טיילת יפהפייה שבה אפשר לצעוד ולרוץ, חופים מסודרים המאפשרים לשבת תחת סככות, ובתוך המים הילדים ישמחו לשבת במתחמים מוצלים הכוללים כיסאות.
למי שרוצה ליהנות גם מהיתרונות הבריאותיים שיש למים להציע, ניתן לרחוץ בבריכת גופרית חמה במלון. מי הגופרית מגיעים ממעיינות חמים הנושקים לים המלח, והמינרלים הטבעיים מסייעים לבעיות עור שונות ולשיקום הגוף. במלון ניתן לשלב טיפולי ספא עם רחצה בבריכות הגופרית.

שייט בים המלח

סיורי שייט ים המלח זו חוויה עוצרת נשימה ומדהימה ביופייה. וו הדרך הטובה ביותר לראות את ים המלח כפי שלא ראיתם אותו מעולם.זו נחשבת לאטרקציה ייחודית ושונה שמצריכה לתאם מראש את הסיורים בחופיו הצפוניים של ים המלח. ניתן לבחור בשייט קצר יותר שאורך שעה וחצי או לצאת למסלול המלא שאורך כשלוש שעות ומגיע גם לנקודות המרוחקות ביותר.