לוטוספא

התרחבנו והתחדשנו! חדרים חדשים

התחדשות מייצרת תמיד אנרגיות חיוביות מאוד, גם בחיים הפרטיים וגם כשמדובר על בית מלון. במלון לוט המוטו הוא להעניק לאורחים את החוויה המשובחת ביותר האפשרית, ועל-מנת שהחזון יהפוך למציאות עבור כל אורח ואורחת הוחלט להקים חדרים חדשים, גדולים, מרווחים ומפנקים במיוחד. מוזמנים להתחיל להכיר אותו!
 

להשתדרג גם כשהרמה גבוהה מאוד

 

כל מי שחיפש חדרים בים המלח והגיע למלון לוט יודע שרמת האירוח שלנו הייתה גבוהה מאז ומתמיד. אבל גם כשטוב, ואפילו טוב מאוד, תמיד כדאי להתחדש ולהתרחב - ולכן יצאנו לתהליך שדרוג משמעותי. הוספנו למבנה המלון, 27 חדרים חדשים ואולם כנסים גדול.
 

מה שונה בחדרים החדשים ?

 

קיימים 3 טיפוסים של חדרים. לכולם מכנה משותף משמעותי - רמת האירוח שהם מספקים גבוהה במיוחד וכל לילה בהם הוא חוויה בלתי נשכחת. המאפיינים הייחודיים של הסוגים השונים של החדרים הם:
 
חדר בים המלח

חדרי דלוקס

 

אם אתם מחפשים חדר בים המלח עם מרפסת, נוף מרשים ואבזור מפנק, זה המקום בשבילכם. חדרי הדלוקס ממוקמים בקומות ה-5 עד ה-9 באגף החדש, פונים אל הים ואל הבריכה של המלון, שמספקת אף היא מראה שובה לב, כוללים מרפסת של 9 מ"ר שתוכלו להתרווח בה מול הזריחה.
שטחו של כל חדר דלוקס הוא כ- 34 מ"ר כך שהם מרווחים ונוחים מאוד. הנוחות והגודל באים לידי ביטוי גם במיטה הזוגית - 200 על 210 ס"מ. חדרים אלה מקנים בחירה בין אמבטיה לבין מקלחון ובין אריחי קרמיקה לבין שטיח, ובכל מקרה תמצאו בהם מכונת אספרסו, מקרר, מסך שטוח גדול עם חיבור ל-YES ועיצוב מודרני וחמים.
 

חדרי סטודיו

 

חדרי הסטודיו נמצאים בקומות ה-5 עד ה-7. הם ענקיים (47 מ"ר, מרפסת של 9 מ"ר), נשקף מהם נוף פנורמי מרהיב עין של ים המלח וסביבתו, וגם בהם ממתינים לכם טלוויזיה, מקרר ומכונת אספרסו. המיטה הזוגית (200 * 210 ס"מ) רכה ועוטפת בחום, חדר הרחצה כולל מקלחון והעיצוב שובה לב.
 

סוויטות

 

גולת הכותרת של האגף החדש היא צמד הסוויטות המרשימות.
 
סוויטה אחת שוכנת בקומה ה-8. היא מורכבת מסלון, חדר שינה וחדר רחצה ובסך הכל שטחה הוא 63 מ"ר, ובנוסף ישנה מרפסת מדהימה של לא פחות מ-37 מ"ר. אופציה נוספת של סוויטה בים המלח היא בקומה ה-9. סוויטה זו היא בגודל של 66 מ"ר והמרפסת שלה היא מקום מושלם שקשה לעזוב אותו ובשטח של 54 מ"ר.
שתי הסוויטות כוללות מסך ענק, מכונת אספרסו. מיטה זוגית איכותית, חדר רחצה מרווח מאוד עם אמבטיה וגם מקלחון, חדר רחצה נוסף שיש בו מקלחות, סלון מהודר עם פינת ישיבה וגם ספה נפתחת - כל מה שצריך לחופשה בלתי נשכחת באמת.
 

איך לצאת לחופשה המושלמת?

 
בין אם אתם מחפשים חדרים במלונות בים המלח עם חוף פרטי שיבטיחו נופש מוצלח ובין אם אתם מעדיפים סוויטה בים המלח בדרך להגשמת חלום, החדרים החדשים של מלון לוט הם המקום המושלם עבורכם. זה הזמן להבטיח לעצמכם שהות שכולה אנרגיות של התחדשות ופינוקים - תוכלו לשריין לעצמכם מקום ואירוח ברמה הגבוהה ביותר שיש בנוחות ובפשטות דרך האתר או בטלפון. מוזמנים בחום!