לוטוספא

ספא בים המלח – חופשה לגוף ולנפש

ים המלח מוכר כמקום הכי נמוך בעולם – וגם אחד המקומות שכל ביקור בו, גם אם הוא קצר יחסית, מספק תמורה גבוהה במיוחד. בפרט ניתן ליהנות מהתרוממות רוח של ממש כשמגיעים אל ספא בים המלח, ואם זהו הספא של מלון לוט על אחת כמה וכמה.
 

המתח הפיזי משתחרר, הנפש מרחפת

 
חופשה בים המלח ובפרט בספא, מאפשרת לנו לטפל בגוף הפיזי ובה בעת להעניק לנפש חוויה חיובית במיוחד שממלאת אותה באנרגיות רצויות. כל זאת בעזרת התרווחות והתרגעות בבריכות השונות: ג'קוזי, בבריכת מי ים המלח, הבריכה החיצונית. שהייה בסאונה או בחמאם  והתמסרות לטיפולים השונים לגוף ולנפש.
 
זהו חיבור רב עוצמה שמצליח לפוגג מתחים פיזיים, לשחרר שרירים מכווצים, לאזן מערכות שונות בגוף וגם להמריץ את אלה שזקוקות לתוספת אנרגיה, להקל על כאבים מסיבות שונות, להאיץ את חילוף החומרים, לסלק מתוכנו רעלים, לאפשר לתודעה להרפות מדאגות ומחשבות מכבידות (דמיינו את עצמכם בעיצומו של עיסוי זוגי בים המלח – האם ייתכן שלא תיווצר סביבכם מעטפת של שלווה?) ובאופן כללי להוביל להתחדשות, רעננות וחיזוק, כאמור הן לגוף והן לנפש.
 
ספא בים המלח

היתרונות הייחודיים של ים המלח

 

ספא בים המלח לא "רק" מעניק לנו את החוויה הכוללת הנ"ל אלא מתאפיין במספר יתרונות ייחודיים שמעצימים עוד יותר את התועלת מהחופשה לגוף ולנפש.
סיבה אחת לכך היא שעבור מי שעובר טיפול פילינג או עיסוי מלונות בים המלח הם הלוקיישן אידיאלי בזכות האוויר הנעים, הנוף המהפנט והחומרים העשירים במרכיבים חיוניים שניתן למצוא בים שריכוז המלחים בו הוא פי עשרה ביחס לים התיכון.
בהתאם כל טיפול שתבחרו בו – עיסויים דוגמת לומי לומי, איורוודה, שיאצו, אנטי סטרס, עיסוי צדפות ועוד, טיפול גוף כגון פילינג מלח מינרלי, חבישת בוץ וג'ל אלוורה או טבילה בבריכת גופרית, וטיפולי פנים ובהם למשל Remedium או Zerogravity – הופך לחוויה עוד יותר מעשירה לגוף ולנפש, ועוד תמצאו בספא של מלון לוט מרכז רפואי שמאפשר מיצוי האיכויות הרפואיות של האקלים הייחודי באזור.