שופינג בים המלח! איפה כדאי לעשות קניות?

אנחנו הישראלים אוהבים לטייל ועוד יותר מכך אוהבים לעשות שופינג בעת היציאה שלנו לטיולים. בין אם מדובר בסוף שבוע ארוך באירופה, שבועיים נופש בניו יורק או לילה אחד במלונות ים המלח, קניות חייבות להיות חלק מלוח הזמנים שלנו. גם אם נדמה שבאזור ים המלח אין מקום ראוי לעשות בו קניות, לפניכם שלושה מרכזי קניות מרשימים לבחירתכם.

 

מלון לוט ים המלח

קניון ים המלח החדש

בשנת 2018 נפתח קניון ים המלח במרכזו של מתחם התיירות עין בוקק. הקניון משתרע על פני שתי קומות ובו מגוון חנויות ביגוד, הנעלה, טיפוח, חנויות ספא, תכשיטים, תיקים מחשבים ועוד. בנוסף, יש בקניון מתחם מזון מהיר ובו בית קפה, גלידריה ומסעדת מקדונלדס.
שעות הפתיחה של הקניון הן בין 9:30-22:00 בכל ימות השבוע. ביום חמישי הקניון פתוח עד 23:00 לנוחות המבקרים המגיעים דווקא בסופי שבוע, וכן בימי שישי בין השעות 9:30-16:00.
זהו המקום המושלם לבצע קניות בים המלח, ממש כמו בכל קניון אחר ברחבי הארץ.
יתרון נוסף וחדשני בקניון, המיועד בעיקר לתיירים, הוא האפשרות לקבל החזר המע"מ על הקניות בעמדה ייחודית.

מרכז מבקרים AHAVA

יש המגיעים לאזור ים המלח מסיבות בריאות וטיפוח שונות. ים המלח ידוע בסגולותיו הרפואיות ומפעל AHAVA הישראלי מייצר מגוון מוצרי טיפול, טיפוח וקוסמטיקה על בסיס מינרלים המצויים במי הים. אם תרצו שופינג בים המלח תוכלו לעשות זאת גם במרכז המבקרים של AHAVA.
המפעל ומרכז המבקרים ממוקמים בכניסה ליישוב מצפה שלם, הוא פתוח לציבור בכל יום בין השעות 8:00-17:00, בימי שישי בין השעות 8:00-16:00 ובשבתות בשעות 8:30-17:00. אין צורך בתיאום הגעה מראש וניתן פשוט להיכנס בדרך לחופשה או בדרך חזרה ממנה.
סוג זה של קניות באזור ים המלח כולל מוצרי טיפוח שונים לנשים ולגברים, מארזי מתנה מגוונים, מוצרי קוסמטיקה טיפוליים ועוד.
כמו כן, תוכלו לצפות בסרטון וידאו המתאר את הנעשה במפעל, להתרענן עם משקה ועוגה בקפיטריה ואף להתרשם מתערוכת פסלי מלח ייחודיים במקום.

יהלומים ותכשיטים באזור ים המלח

מרכז היהלומים בים המלח מציע למבקרים חוויה ייחודית של צפייה בתהליך ניקוי וליטוש יהלומים לצד אולם תצוגה ענקי ובו מבחר גדול במיוחד של תכשיטים למכירה. גם אם לא תכננתם לצאת למסע קניות בים המלח, מרכז היהלומים הוא חוויה שלא כדאי לוותר עליה.
למרכז DSDC שני סניפים – בים המלח ובתל אביב – ובהם מוצעים מגוון תכשיטי יוקרה מהממים במחירים משתלמים במיוחד. תוכלו לטייל בין שולחנות התצוגה, לבחור את הפריט שמשך את תשומת לבכם או לחלופין להזמין תכשיט בהתאמה אישית ולקבל אותו עם שליח עד הבית בתוך מספר ימים.

מיני מרכזי קניות

אפשרויות נוספות לבילוי ולקניות באזור הם שני מרכזים קטנים וותיקים יותר – קניון פטרה וקניון עין התכלת.
שני המרכזים הקטנים והצנועים הללו מציעים אף הם מגוון חנויות טיפוח ובריאות, בתי קפה ומסעדות מזון מהיר, סופרים, חנויות ביגוד ובעיקר בגדי ים ועוד. אלו מרכזים המתאימים לעצירות קצרות יותר, להצטיידות לפני טיולים או להשלמות אביזרים שנשכחו. בנוסף, מרכזים אלו מתאימים במיוחד לרכישת מתנות ומזכרות עבור בני משפחה או חברים, שכן ניתן למצוא בהן כמה חנויות מזכרות יפהפיות.
עם זאת הם מתאימים מאוד לארוחות מהירות עם הילדים או להתפנקות לפני היציאה לדרך חזרה הביתה.
קניות בים המלח יכולות להיות מגוונות ומפתיעות או שגרתיות ודומות לקניות בכל מרכז קניות אחר. מבחר החנויות, המרכזים והבילויים העומד לרשותכם הוא נרחב כך שאתם יכולים להחליט כיצד תרצו לבלות את חופשתכם, היכן תרצו ללון ולטייל וכמובן עם איזה סוג שופינג בים המלח תרצו לחזור הביתה.