טיול בים המלח למבוגרים: טיולים מעניינים לגיל השלישי

ישנם טיולים המיועדים לזוגות צעירים כאלו שהם רומנטיים ומציעים נופים מרגשים ואינטימיות בחיק הטבע. יש טיולים המיועדים למשפחות עם מסלולי המתאימים לילדים או לעגלות, יש טיולים המיועדים למיטיבי לכת ולחובבי האקסטרים הכוללים מסלולים מאתגרים בדרגות קושי מתקדמות ואף כאלו המתאימים לרכיבה באופני שטח.

וישנם גם טיולים המתאימים לבני הגיל השלישי. טיולים בקצב אחר, רגוע יותר ויחד עם זאת כאלה שמשאירים אבק לצעירים. טיולים מפנקים, הכוללים מרכזי בריאות שונים, לינה ברמה גבוהה יותר ואטרקציות מעניינות. אלו הם סגנונות הטיולים והחופשות באזור ים המלח שמציעים בדיוק את זה.
 
 
dead-sea-trip-for-seniors

 

טיולים לבני הגיל השלישי


אזור ים המלח כולל מגוון עצום של מסלולים שיכולים להתאים לכל אחד. ניתן לבחור מסלולי הליכה קלים או בדרגת קושי בינונית, כגון סיור בגן הבוטני הקסום של קיבוץ עין גדי, ביקור בבית הכנסת העתיק בעין גדי, מעיינות עין פשחה ועוד.
בנוסף, ניתן לעלות למצדה ברכבל ולסייר במקום המרתק ואף להשתתף בטיול ג'יפים שבו ניתן לנהוג באחד מכלי־הרכב או לשבת כנוסע בלבד אם אתם חובבי אקסטרים גם בגילאים האלו.

מלונות ומסעדות ברמה גבוהה


אזור ים המלח מציע מבחר גדול של מלונות המתאימים לכלל המטיילים ולכל רמת פינוק שהם רוצים. טיול בים המלח למבוגרים לרוב יכללו גם לינה באחד מבתי המלון הקיימים באזור זה הכוללים בין היתר ארוחות צהריים וערב באחת מהמסעדות של המלון או כאלו הנמצאות בקרבתו.
אחד המלונות המצוינים הוא מלון לוט ים המלח המציע מגוון של חדרים לבחירה, כאשר לכולם יש מרפסת, מיטה מפנקת, חדר רחצה מאובזר היטב, פינת קפה לנוחות השוהים, טלוויזיה, מזגן ואף מרפסת עם נוף להרים או לים המלח.

 

אומרים ים המלח, אומרים פינוק בספא וטיפולי בוץ


אל ים המלח מגיעים אלפי תיירים מכל רחבי העולם מידי שנה. זאת בשל סגולותיו הייחודיות והבריאותיות המוכחות לכול, ולכן אי אפשר לתכנון טיול או חופשה בים המלח מבלי לטבול בים, להתכסות בבוץ ואולי אף לרכוש כמה מוצרי בריאות וקוסמטיקה.
חופשה מושלמת לבני הגיל השלישי תכלול כמובן יום פינוק וטיפולים באחד ממרכזי הספא במקום, כמו מלון ספא ים המלח "לוטוספא". יום ספא במקום כולל בריכת מי ים, שתי בריכות גופרית חמות, ג'קוזי, סאונה יבשה, חדר כושר מאובזר היטב וכמובן מגוון טיפולים לבחירה. כל אלו הם אטרקציות בים המלח למבוגרים שאי אפשר בלעדיהם.


אפשר כמובן גם לקפוץ לביקור וסיור במפעלי "אהבה" ים המלח, ללמוד על המוצרים השונים ואף לרכוש מהמגוון הקיים.
ים המלח הקסום שלנו הוא הרבה יותר מעוד יעד תיירותי מעניין ומנוף מדברי קסום, הוא מציע את החופשה האולטימטיבית למבוגרים. זה האזור המושלם המעניק לכם כמה ימים של שקט בנוף פסטורלי, המשלבים מצד אחד רגיעה וטיפולי ספא ובריאות מפנקים ומהצד השני גם טיולי שטח שונים.


מבוגרים כבר מזמן לא ממלאים את זמנם רק בצפייה בטלוויזיה, קריאת עיתון, שתיית קפה בבית הקפה השכונתי וביקור אצל הילדים והנכדים. הם ממלאים את זמנם בלימודי העשרה, בטיסות למדינות רחוקות, בסיורים מרתקים ובטיולים ובחופשות מפנקים כאן בארץ והכל בסטייל כיאה למי שעבד כל חייו ועכשיו מתחיל לבלות.